lördag 31 december 2011

Sista dagen på det gamla året

Nu ska det gamla året ut och det nya in.
Några löften brukar jag aldrig ge, i så fall bara tysta för mig själv :-).

18 december, satt vid datorn, plötsligt blev min vägg helt orangeröd. Snabbt plockade jag fram kameran och fångade det härliga ljuset innan det försvann.


Idag blev det ett gemnsamt pass igen, två dagars vila har det blivit. Har varit helt slut av träningsvärk och magstök(får bli glutenfri kost nu i minst en månad, kanske bara att acceptera att det är så det får bli i framtiden).

Bröst, rygg och axlar var det som plågades idag. Tog 50kg i bänkpress vilket är tungt för mig, men med pass går det ok, men jag klara det inte ensam än så länge. Har man en gång fått en stång i ansiktet för att man fastnat under för tung vikt passar man sig noga. Finns nog en hel del att önska i teknik och styrka i bänk, definitivt inte min starka sida... Att man sen är kort i rocken och bänkarna och ställningarna inte alltid är särskilt anpassningsbara hjälper inte till heller...

Gymet hade "bara" öppet fyra timmar idag, vilket märktes på mängden folk. Aldrig tidigare har jag sett så mycket folk där samtidigt. Skulle tro att det blir vila imorgon.


Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar