fredag 9 december 2011

Inte som jag tänkte mig, men...

några nya bilder bjuder jag på idag. De andra bilderna som jag tänkt mig får vänta. Tappade änden av överföringssladden till kameran i mitt te, så den får ligga på tork tills imorgon, hi hi. Så mobilbilder får det bli.


Tidigare i veckan kom lite snöblandat regn

Ofrivillig humor (?) från personalrummet

Igår var jag på gymmet och körde ett benpass, inga direkta supervikter att tala om, som tyngst upp till 70kg i knäböj med fri stång. Lite baksida ben liggandes i en maskin, några få bensparkar i maskin. Testade sedan att hoppa lite hopprep i ca 5 minuter. Inga konstigheter i vaden så här långt, men nu rör jag inte repet på några dagar så jag inte överanstränger vaden igen. Lyckades klämma ett lillfinger när jag skulle lägga tillbaka stången vid knäböj, sedan piskade jag mig själv ordentligt över armbågarna med hopprepet. Är det vad som identifierar en självplågare? Eller det faktum att man ger sig ut frivilligt till jobb i det väder som det är nu, blåst och regn till tusen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar