torsdag 8 december 2011

Bästa klappen?

Nä, jag "lider" fortfarande av slöhet (eller varför inte kalla det ostressad/avslappnad/relaxed mm?), så inga nya bilder eller gymträning att dela med mig av :-). Däremot ett beslut, jag SKA köpa ett nytt kamerahus, en kraftigare sak! Nu håller jag bara på att kolla upp lite priser, finns kanske en del att spara om man handla på rätt ställe. Det brukar vara så i alla fall. Nu runt jul brukar det även komma en del bra erbjudande, så då ska jag passa på! De bästa klapparna köper man själv ;-).


Från min allra första digitala kamera (inköpt 2003), en liten söt sak med utmärkt macro (Nikon coolpix). Den har fått ny ägare då jag gav bort den i julklapp.

Har betydligt snabbare nät nu sedan pojkvännen fick fixa det åt mig, så nu kan även jag titta på Youtube utan att vi får kramp medan vi väntar på att det ska laddas. Om man bortser från allt skoj man kan se där finns där även massor med utbildande saker där inom tex fotografering.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar