onsdag 11 juli 2012

Lite av varje

Tömde kamerorna idag... Lite smått och gott från min ledighet så här långt.

Ser inte skön ut, kanske är det så man får ha sin hoj ifred?

Korv med bröd på IKEA, inge kul med glutenfritt bröd. Men det är inte IKEAS fel, tycker de är bra givmilda då det inte kostar mig mer att köpa korv där än för någon annan. Glutenfritt bröd bara måste vara dyrare.

IKEA fyndet inspekteras, kanske fick den godkänt? En ny lampa var det i alla fall.

Thaimat sitter ALLTID fint på Ha Long i Lund...

Jäpp, återigen har jag ätit upp snabbare... Jag vill ha min mat varm

Skönt att sova här när det är varmt ute

Lunch med väninna på Rå Epok, då ingår dagens soppa med, gott!

Min tallrik...Mmmm

Rea på Skyr, köpte in några, 10:-/st smäller högre än nästan 18:-/st som är normalpris...

Jag har skannat in från gamla tidningar

En udda bil på en parkering, klicka upp för ordentlig titt!

En ny docka till samlingen

Alla 7 uppmonterade


Träningen då? Jo, jag har varit tämligen aktiv, 8 pass så här långt denna månaden.

Dagens crosstrainer

Kreatinet håller på att går ur kroppen. Jag har tappat en del vätska, ser inte lika fyllig ut längre. Har dock inte hållt igen särskilt mycket på maten, så man ser ut som man bör :-).

Dagsformen


En effekt av att kreatinet går ur är att jag har fått ont i armbågarna igen. Då det inte bara är armbågarna som plågar mig så smått utan även axlar och handleder tänkte jag testa glukosamin + grönläppad mussla. Berättar längre fram hur det går.



Bilder från gårdagens vilodag... blev visst rätt aktiv dag ändå :-)

Citronlime/choklad... Mmmm...

Testar på rekommendation av hudterapeut, får väl se om det är nåt för mig

Över 3kg nötfärs för stekning och portionering...

Rätt mycket lök och vitlök behövs för min smak

Redo för köttet nu

Hälften i första omgången, strax över 1.5kg

Senare på kvällen fick en del av det färdigstekta bli fyllning på pizzor/varma mackor, gott var det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar