tisdag 3 juli 2012

Ibland minns man...

På väg hem från gymet ser jag ibland en gammal amerikanare, bil då alltså :-).
Varje gång jag ser den minns jag en liknande bil som min pappa envisades med att köpa för dyra pengar fast att vi säkert inte hade råd just då. Den var säkert inte ett vidare bra köp heller... då den nog mer var ett vrak än lämplig familjebil. Men så var livet med min pappa. Fräcka bilar oavsett kostnaden, men nog var de häftiga! Finns fler bilder på bilar vi haft, de har nog alla blivit ordentligt fotograferade :-).


Stolt ägare till "ny bil"

Picknic ute nånstans på det glada 70-talet, observera hur kylväskan matchar bilen :-)

Visst är den fräck!

Nån annan välpolerad sak som hängde med några år


På gym värmde jag upp med 15min crosstrainer, sedan körde jag rygg (marklyft upp till 90kg), bröst (snedbänk med hantlar upp till 12,5kg) efter det blev det en stund i bastun. Skönt pass! Lite vila nu sedan ut och handla lite mat, smått och gott.

 Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar