söndag 1 juli 2012

Kvällsflygning

Ja, det blev försök till det igår kväll. "Flygmäster" var dock inte nöjd med styrningsmöjligheterna och gav sig på att förbättra drakens egenskaper, det blev dock inget bättre... Men en fin bild blev det...



Strax innan sängdax blev jag sugen på nåt att äta, svängde ihop två ägg med lite smått och gott till. Mumsigt, det var ett tag sedan jag stekte ägg.




Idag har jag kört axlar, biceps, triceps, underarmar och cardio på gymet. Axlarna fick sitt med olika hantelövningar, biceps och triceps kördes med både hantlar och dragmaskiner med viktmagasin. Underarmarna plågades med hantlar. Cardion utfördes på crosstrainern, 10min + 30min. Efter det var jag rätt mör :-). Ett bra pass!


En fin donna delar jag med mig av idag med! Sharon Bruneau, vilken form!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar