torsdag 26 juli 2012

Äntligen lite värme!

Jag har hunnit med två dopp än så länge denna vecka, det var på tiden! I måndags bjöd Helsingborg på svalt vatten efter bastu och igår Lomma.

Jag är rätt slö med datorn just nu, har en del som snurrar i skallen. Blir nog ändring på det.


Lite bilder från veckan så här långt kan jag bjuda på i alla fall.

Huj, det var ett tag sedan jag tankade bilen...

Det "fantastiska" vädret när jag testade mitt nya cyklop... Det var KALLT!


Medtagen fika på Pålsjö kallbadhus, ja, brödet åt ju inte jag av :-). Blev riskakor för mig

Ahh... vågorna skvalpar, teet väntar på att drickas upp

Utan mjölk, men det går det med

Inifrån damernas omklädningsrum, utsikten mot stranden

Värdeskåpen har hängt med ett tag

Öresund, med Helsingör framför oss

Kvällsmat, gissa vems pizzan är?

Hmmm... Såg lite "fattig" ut denna gången


Efter pizza kom gasen... nåt var inte bra med den...

2 kommentarer:

  1. Duktigt att ta sallad när Gaby kränger pizza! :)

    SvaraRadera
  2. Det var jag som åt pizzan :-), så det var Gaby som var duktig.

    SvaraRadera