torsdag 19 juli 2012

E det redan torsdag?

Tiden rinner iväg, njuter av ledighet som mycket jag kan i alla fall. Men dagarna går snabbare och snabbare för varje dag tycker jag.

Jag har varit rätt mycket på gymet de senaste dagarna, idag behövde jag dock lite vila. Har lite smått att pyssla med här hemma, som legat och väntat på inspriration skulle komma. Tex sy upp lite byxor. Inge kul att göra, men skönt när det är gjort.

Lite blandade bilder från de senaste dagarna.

I Lund finns ett "nappaträd", om det finns fler i staden vet jag inte, men det är rätt speciellt. Nytt i det är att nu har det börjat komma nappflaskor med....

Massor av nappar....

 Testade lite mer droppfotografering...

Regnbåge!

Längtar!

Thaimat, vad annars?

Drippet- i-dropp, känner mig mätt på dem nu :-)

Drama på himlen! Vackert, men trist resultat...

Specialare på "mackan" när det glutenfria brödet var slut, helt ok när man är vrålhungrig och ute på vift. Ska be om lite grönsaker nästa gång

Fettsnålt är det icke...

Askkopp, eller vad man ska kalla det... urkdoft i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar