onsdag 18 september 2013

Onsdagsgott!

Japp, har smörjt kråset på Berlin Bar här i Lund... Mmmm

Kanske dax att hålla igen litta? Njae... börjar imorgon... hehe

Vi var några kollegor från jobb som firade en försenad födelsedag. En av oss beställde kantarellsoppa med krabba, en tuppbröst, två (varav jag var den ena) beställde rödbetspaj med kantareller och getost.
Ett medföljande barn beställde gulaschsoppa. Alla var nöjda med sina val.

 Rödbetspajen

Helt klart udda inredning på toa


Har definitivt nåt i systemet som retar kroppen, trött och en killig rethosta. Tur man har lite huskurer på lager så man står ut.

Hästen gav mig frisk luft och rörelse igår. Det är dock en aktivitet som gör detsamma för henne, så win-win.



Lite fjäsk e ju inte fel? Eller? Håller dock inte med fjäskisen... Men det är ju ett gott försök till något, vad vet jag inte än.




Hmmm... vaddan detta i-landsproblem som jag råkade ut för sist jag skulle koka ägg. Äggkartongen satt fast i kylens innerbakvägg? Ett ägg inuti hade spräckts....




Jag är barnsligt förtjust i bilder på djur med rolig text! Bjuder på en till!


Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar