måndag 16 september 2013

Nämen....

nu har det gått en vecka igen!
Ja, ja, det kan inte hjälpas. 


----------

 Lund e vackert! Vandring med barnen nere på stan... 

Har den del spännande saker framför mig. Har en tid inbokad för att fräscha upp en av mina tatueringar och en session med babyfotografering.

 Fixas snart!

 Magens innehåll är en månad nu


Andra roliga saker som komma skall är en middag ute på stan med trevliga arbetskollegor och detta halvårets andra bastu/kallbad.

 Vad skådar mitt norra öga! 
En inkräktare på väg in i stallet! 
Påkallar en katts uppmärksamhet!

 Hm.. vad är det här?!

Örk!


Mitt minskade gymande och ökande ridande har fått mig att krympa i muskelvolym samtidigt förbättrat min hållning, det konstaterade jag och kärestan igår. Känner mig nöjd ändå och det är ju huvudsaken.
Kan ju alltid bygga tillbaka muskelvolym när jag känner för det.

 Hm.. dokumenterade den dagens klädstil pga ofrivilligt kameravtryck efter filmning, 
blev rätt kul bild ändå


Nu ska vi hem efter ett bra pass i ridhuset


Kör vidare med lite gluten varje dag, tycker dock inte magen är tipp-topp, men som tidigare sagt mycket som snurrar i korridorerna på jobb. Ger det några veckor till innan jag avbryter försöket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar