söndag 22 september 2013

Helsingborgspizza och WIP

Fredagen blev rätt aktiv med en början med en fartfylld dag på jobb, vi tog en statspromenad med barnen. Tittade på sevärdheter i stan igen. Visste ni att Lund har brunnslock som ser ut som stora gammeldags femöringar?
Helt klart sevärda! Var finns de då? Jo, på Stora Fiskargatan. Tog ingen mobilbild... Så inget att visa tyvärr.


Efter jobb skyndade jag mig ner till tågen för att ta mig till min kompis i Helsingborg.

 Rena vykortsidyllen, var bara tvungen att ta en bild

Tåg var praktiskt då vi ville njuta lite rött efter bad och bastu. Innan jag åkte hem tog vi en pizza på samma ställe som förra gången. Fast det fick bli en annan sort denna gången, man får ju vidga sina vyer lite!

 Quattro formaggi, smarrigt!

 Dass på stationen, var nödvändigt innan resan hem... 
Hyfsat fräsch, alltid en överraskning när man lägger ner pengen och väntar på att få komma in...

"Compact living", fast ändå inte då detta var på dasset... 
De har lyckats få in mycket på den lilla panelen


Igår styrde jag och kärestan bilen mot Höör och TattooWorld. En gammal fantasi går i uppfyllelse, Andreas G  i studion hjälper mig att göra den till verklighet.
Lite plåga är det ju allt... Men vill man bli fin får man lida pin....
Bilder precis efter att vi blivit klara för denna gången och innan jag blev inplastad inför hemfärden.
Tack för ett bra arbete Andreas! Och tack för stöd och hemkörning av kärestan!
Nu ska här tvättas och smörjas i några dagar, på torsdag påbörjar vi nästa etapp!





Ha en bra söndag!

 Idag på morgonen

Ps WIP = work in progress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar