fredag 27 september 2013

Freeeeedag!

Ja, äntligen!
Njöt av en ridtur i tisdags, oftast får jag njuta av vackra solnedgångar när jag är ute.
Kan inte se mig mätt på dem! Hade med mig mobilen i fickan på ridturen så jag lyckades knäppa av nån bild innan Pica tyckte det var dax att vi skulle röra på oss!
Saknar det lilla ponnyskrället nu när jag gjort mig själv tillfälligt handikappad med dekoration på armen! Men snart nog ska hon få jobba ordentligt igen, he he!

 Taget från hästryggen... Slö ponny blir genast otålig när jag tycker vi ska stå stilla!

 Vad gör du? Hämtar du min matbalja från hagen! Gäller minsann att ha koll ut vad som händer!

-------------------------------------------------------------------------------------

Igår var jag iväg för sittning nr 2 hos Andreas G på TattooWorld i Höör. Idag gör det inte gott på en del ställen vill jag lova, men det är värt det!

Äventyret börjar redan på dasset!
 
Armvecket... Inte så skönt...

 


 Gör inte så gott på armbågen heller...

-----------------------------------------------------------------------------------------

Lämnar med litta humor!


Ha en bra kväll!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar