tisdag 19 februari 2013

Sportlovsvecka...

Betyder "jobbevecka" för min del. Lugnt tempo och blandade barn. Skönt på ett vis, men hade nog hellre varit helt ledig och kunnat slappa lite hemma istället. Men det får bli till påsk istället.

 Lördagstaco... mmm... det var gott!

 Morgonsnö

I måndags körde jag ben i olika maskiner och lite vader, 15min på motionscykel och avslutade med en halvtimme i bastun.

Dagens gympass började med 30min på crosstrainern och gick sedan över till ett lättare ryggpass. Allt jag var sugen på att göra var upptaget (nåt herrlag som invaderat gymet), så det fick bli lite malande i hantelrodd. Upp till 20kg blev det idag. Något mör efter gårdagens benpass, men ett kortare pass är bättre än inget alls :-). Skulle tro att det blir vilodag imorgon, men det kan man aldrig veta.

Som motivation använder jag mig själv denna gången. Året var 2010, månaden maj, vikten 48,4kg. Några kilon kvar till tävlingsform dock, men man kanske kan ana vad man skulle kunna få för resultat om man orkat deffa vidare? En hård sparris :-)





Till kärestan säger jag: 



Lite visdomsord från Arnold till oss alla som avslutning:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar