söndag 17 februari 2013

Fortfarande lite snörvlig och hängig, men det har blivit lite gym i alla fall.

Idag (lördag) har jag kört bröst och axlar, ingen cardio mer än uppvärmning.

Igår körde jag rygg. Marklyft upp till 80kg och hantelrodd upp till 20kg. 10 + 10min på motionscykel, avslutade med en stund i bastun. 

Det bär iväg till gym igen andra sidan sömnen...


Lite blandat från de senaste dagarna i bildform:

Två tjejer har dukat upp till en fest, här skålar de för att fira ett bra utfört arbete

På torsdagens utedag var vi ute och åkte pulka, ett barn gjorde ett snöhjärta

Det har varit en seg vecka, men visst har hon rätt Maya Angelou, här i Lise Myhres tolkning



Klockan nio är det förmiddagsfika på bygget, då knallar alla neongula och neonorangea iväg för kaffe och macka :-). I måndags plockade jag fram kameran och tog en bild

Ha Long mat blev det helt oplanerat på Alla hjärtans dag, gott!

Så sant!



Jag letar vidare bland örtteer, detta är ett av de senaste goda fynden, finns på Lidl för den som är intresserad av att testa.
Mmmm... Gott!


Nu ska jag liksom denna goding ladda batterierna :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar