lördag 18 augusti 2012

Dagens pass, gårdagens löpning + lite mer resebilder

Dagens gympass blev ben, vader, axlar, tri- och biceps. 15min crosstrainer för att värma upp inför benpasset och 15min cykel för att varva ner efteråt.
Idag startar jag upp med kreatin igen, gillade effekten jag fick förra gången, mer muskeluthållighet och att lederna känns något mindre "knakiga".

Dagsformen idag


Hade egentligen tänkt ta mig till gymet efter jobb igår, men kärestan fick mig att ändra inriktning på träningen. Det blev 5km i Skrylle tillsammans istället för gym inomhus. Total tid 29min, men jag får dock erkänna att jag fick så pass stora problem med flåset att jag fick stanna upp en liten stund med händerna på knäna framåtlutad för att få tillbaka andan, ha, ha! Efter nån minuts gång var jag på det ingen. Men riktigt nöjd är jag ju inte med att behövt stanna och gå en bit...

På kvällen fyllde vi upp våra depåer på Ha Long. Jag testade en ny rätt lite motvilligt, man vill ju gärna hålla sig till sin favorit. Detta är kyckling med grönsaker i gröncurry (basen är kokosmjölk). Gott! Men kokosmjölken gör det hela lite "mjukt" i smaken, jag gillar när det är ordentligt med hetta!

Mmmmm...


Resebilder
Jag har upptäckt att jag tycker det är ganska så roligt med skyltar och texter, här är några smakprov från resans gång (Cypern).

Servett på Sturups flygplats

Dörr till korridor på hotellet

På andra sidan

Stilstudie hur det kan gå till vid "Seacaves" om man inte passar sig

Hotellets poolregler, klicka upp de är så skoj!

Hupp, se upp vid "Seacave"

Man e inte säker på flygplatsen i Larnaca heller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar