fredag 14 februari 2014

Knäet...

fortsätter att svälla av sakta men säkert...
Smärtan är mer vass och koncentrerad nu.
Igår blev det två promenader, en på egen hand och den andra med sällskap av kärestan.



Första promenaden gjorde att knäet kändes mindre stelt och mindre smärtande. Promenad nr 2 var inte lika behaglig... Men det är bra att röra på sig.
Idag kommer jag att testa lite mer aktivitet, se om jag kan köra bil. Vore ju skönt om jag kunde köra mig själv t.ex till Malmö på måndag. Handla mat...
Upp till Höör nu i veckan för ytterligare en sittning till hos Andreas på Tattooworld.

För att inte tala om ut till hästen... Henne saknar jag mycket just nu!

 Stora fyrbenta hjärtat



Idag är det ju Alla hjärtans dag.
Var alltid rädda om varandra varje dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar