söndag 16 februari 2014

Dagen innan...

Nu vill jag bara komma iväg till Idrottsmedicinskt Center och bli undersökt och få veta!
Vad är fel inuti? Vad ska/kan jag göra för att snabbt bli bättre!

Knäet/benet blir lite bättre för varje dag. Har svällt av lite, men svullet är det fortfarande.
Det är lite lättare att sätta sig på toa/ta på sig strumpor :-). Jag kan böja knäet lite mer än förut.

I fredags testade jag att köra bil, det gick bra. Lite bökigt att ta sig in och ur bilen. Men det är ett litet besvär med tanke på vilken frihet det ger!
Tog mig till gymet, körde lite överkropp med hjälp av hantlar och stöd av bänk. Avslutade med en halvtimme i bastun, det var gött!

Igår körde jag ut till hästen och mös lite med henne. Mockade hennes box (en snäll person tog hand om skottkärran och tömde av dyngan åt mig, tack!), fixade lite med hästarnas mat, fyllde på vatten, borstade pållan och tog som avslutning ut henne på en liten promenad på ojämn grusväg. Fick räcka med 3km.

 Grönt och fint ute på landet igår

Sen var jag iväg och handlade lite kosttillskott (vitaminer och omega-3)och mat (halva priset på nötfärs!). Lagade till maten (blev tacos)och smörjde kråset med kärestan.

 Med tanke på gårdagen.
Får nog coola ner ätande lite nu... 
Mer fettvikt är det sista kroppen behöver just nu...

Idag ska jag ta mig till gymet igen och köra resten av överkroppen (bröst och triceps), avsluta med en så lång sittning jag pallar med i bastun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar