måndag 30 december 2013

Here we go again...

japp, inatt ska de in på nytt!




 Fick samtal från optikern när jag var i stallet, tjohoo! Nya linserna har kommit! Lite kluvet är det ändå, nu kommer en stökig tid innan synen blir helt ok igen. Men det är det värt! Gillar inte att ha brillor och vanliga linser känns i mina torra ögon!


Lite blandat från senaste tiden. 

 Vardagslyx... kallrökt lax med sallad. Riskkakor med cheddarost...

 Kakan myser på mina nya extralånga kudde... 
Tänk inte på att matte får en massa hår att suga in i munnen...

 Fika med gammal kompis igår som jag inte träffat på läääänge... 61:-, dyrt tycker jag!

Konst e konstigt... Ett galleri nära där vi parkerade vid Triangeln i Malmö när vi skulle köpa dop-
present till en liten tjej som skulle döpas.

I övrigt har jag mest slappat, ridit och fixat med stall. Gym har jag även besökt, dock inte så mycket som jag hade önskat.

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar