söndag 1 december 2013

1:a advent

Jäpp, jag har tillfrisknat från maginfluensan...
Har dock de senaste dagarna dragit på mig en förkylning istället :-).
Men med alla sjuka människor runt omkring kan man inte klara sig i all evighet. Listan i personalrummet över sjuka frånvarande elever är längre än jag någonsin sett förut.



Igår var jag uppe i Höör och fortsatte påbygget av armen. Rätt mör idag...
Men det hör till. Två sittningar till räknar vi med innan det är klart.

 Armen före

 Före här med...

Kärestan har hjälpt till med lite foton.

 Bild från paus

 Dricka kan vara nödvändigt emellanåt!

 Choklad i pausen är ännu mer nödvändigt!!!



---------------------------------------------------------

Nu väntar lite hushållsarbete, sedan ut till stallet och dra mitt strå till stacken. Om jag rider eller ej får jag se efter att stallsysslorna är omhändertagna. Är rätt mör i armen!

Bästa ryttaren i stallet?


Gymet har inte varit så välbesökt den senaste tiden, men det ska bli lite ändring på det i framtiden. Ridning och styrketräning kompletterar varandra ganska så bra. Att det minskats ner på styrketräningen börjar kännas av lite nu tycker jag, både vid ridning och stallarbetet. Så skärpning där!

Vacker soluppgång från i fredags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar