söndag 17 november 2013

Mår inget vidare...

Har råkat på nån bacillusk... och magen är inte glad...
När jag pysslade i stallet efter ridningen igår kände jag mig illamående/lågt blodsocker känningar. Käkade en bar i bilen hem och åt sedan ytterligare lite mer.
Frös som bara den, men ignorerade det och for vidare upp till Helsingborg för att basta o bada med väninnan.. Blev bara en kort stund där innan jag började må illa på allvar o fick springa och spy på dass..
Det var bara till att packa ihop sig och åka hemåt... Trist!



Över till något helt annat...
Jag har ju ett uppehåll med nattlinserna. På vänster öga har jag nu endagslinser i styrka  -1.75 och höger höger behöver endagslinser på -2.25. Har plockat fram ett par gamla brillor som är runt 8 år.
De är rätt så ok för stunden.
Med tanke på att höger öga verkat stannat på -2.25 tycker jag att de ska bli intressant med synundersökningen i början av december. Det kan ju försämras ytterligare då jag innan nattlinserna hade -2.50 på linser.


Avslutar med en muskelgubbe, gokväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar