fredag 12 juli 2013

Åsa & Markus!

På tisdagens eftermiddag begav sig tre personer och en tung kamerautrustning till Bjärred strand för att föreviga en stor mage med ett tillhörande kärleksfullt par...
Full sol blev en utmaning för oss alla (men nu har jag i alla fall tonat gråfilter). Men stranden var ett önskemål från "uppdragsgivarna", så strand i full sol blev det!
Några bilder delar jag med mig här med tillåtelse från Markus & Åsa, tack för att jag fick fotografera er!









Vi avslutade med glass, som fotografen fick som belöning/lön (förutom en del ny erfarenhet) :-).
Ser fram emot lite bebisfotografering snart... Har rätt gott om egna idéer till det!



Har varvat träning och ridning den senaste tiden, ungefär varannan dag har det blivit gym och varannan dag ridning. Idag blev det hästen, lite galopp i hagen vågade jag mig på. Efter det var hästen rätt vaken på mina signaler vill jag lova, haha!


Senast igår slet och drog jag upp 100kg i marklyft (tresiffrigt är så häftigt att klara av!!!). Körde sedan lite chins som avslutning, ingen övning som jag brukar ingå i min rutin. Just kanske därför borde köra den mer?

Mästerkatten i toffeln? Eller kanske spolinspektören? Döm själva!

 


 -Vad händer här? 
Jag har hört att virveln i toan snurrar åt olika håll beroende var man är på jorden? 
Kan det stämma?

 Hmmm?

Får nog fundera lite mer på detta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar