tisdag 2 juli 2013

Manligt/kvinnligt?

Ibland när man sitter och njuter med sitt morgonkaffe så ser man nåt kul!



Den här var i tidningen i morse, så jäkla bra!



Sitter nu och samlar energi efter benpass på gymet. Körde endast knäböj idag (upp till 85kg, dock rätt grunda). Efter knäböjen blev det lite bicepscurl och 30min på motionscykel som avslutning.
Jag ska ut på ett litet fotouppdrag ikväll. Blir det något bra så delar jag med mig längre fram.
Har även ett annat kommande fotouppdrag som jag ser fram emot, men mer om det när jag har något att visa upp.

Tog mod till mig igår och fick hjälp med galoppfattning på "rätt sätt" och galopp blev det. Flera varv i ridhuset och både vänster- och högergalopp. När jag väl kommit över det mentala hindret vill jag testa flera gånger! Såg rätt så ok ut med. Är minsann riktigt mör i ryggen idag, ha ha! Bra med olika typer av träning tror jag.

Här kommer en bild på en som tränat mycket!

Marianna Komlos?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar