tisdag 4 mars 2014

Tisdag och ny månad (igen!)

Ska snart ge mig iväg till jobbet för att genomföra min fjärde arbetsdag sedan sjukskrivningen...
Japp, det är tungt! Det är verkligen en sak att gå hemma och skräpa i sin egen takt, eller full rulle på jobb. Efter några timmar är jag trött och har ont. Det är inte skönt att sitta, gå eller stå hela tiden.Trött som en säck när jag kommer hem.

 Som jag känner mig i soffan där hemma på kvällen...


Kör på med min sjukgymnastik, vissa övningar blir inte lättare fast att jag gör dem varje dag.
Känns lite deppigt, men jag vill ju bara bli bättre NU!
Men riktigt så fungerar det ju inte i verkliga livet.Med lite perspektiv på saker och ting tycker man säkert senare att det där gick ju snabbt och smidigt... men det känns inte så just nu...

Cyklade till jobb för första gången igår, ja, cykla och cykla. I uppförsbackarna fick jag hoppa av och gå. Skönt var det inte att cykla! Men jag ska fan i mig cykla idag med!


Om en vecka vet jag förhoppningsvis lite mer om vad som hänt med knäet efter att jag fått träffa ortoped. Vad människan har för kompetens har jag inte den blekaste aning om dock. Ska ligga på för att få en remiss för att få genomfört en magnetröntgen. Vill inte denna läkare, letar jag vidare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar