söndag 9 mars 2014

Ortoped imorgon...

Härligt helgväder! Äntligen lite vår!

Snart ut till pållan och rida ut på en långtur. Igår red vi till ridhuset och rastade oss där inne en stund.
Nu klarar jag av att ta mig upp på hästen utan pall, en framgång att nämna!
Går rätt ok att rida med knäet, en del saker känns och fram tills jag träffat läkaren tar jag det lugnt.

Det blev en längre cykeltur igår till svärföräldrarna (titta på "Mello", det är tradition) och dessutom gymbesök med övningar som jag låtit bli ett tag. Känns idag!
Jag har inte kört ben på gym sedan jag skadade mig, det väntar jag ett tag till med minsann! Vore korkat ställa till med något nu innan man pratat med läkaren.
Kör på med min sjukgymnastik varje dag 15x3 av alla övningar. En del gör minst lika ont som i början... Men det har inte gått så lång tid än.




Har tagit lite bilder den senaste tiden, men pallar inte lägga över och redigera just nu...
Gjorde lite annan nytta idag och rensade ut bråte från en skräplåda. Borde nog göra lite mer sånt...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar