fredag 27 juni 2014

Vardagsgott!

Mmmm... det är gott att äta i bilen!
Syns dock att jag gillar göra det...
Lite choklad här och där. Smulor från proteinbars mm... He, he!


Fan också, en "major crack", denna måste ätas stillastående! Jag som gillar att köra och mumsa...
Kan inte hjälpas. Får ätas innan den smälter i alla fall :-).


Mmmm... drömmer om alla prylar jag varit inne och dragit i på Flädie hästsportbutik.
Shoppade dock glassen, en grimma och lite läderbalsam idag. Har dragit i sadlar, täcken, schabrak, ridskor, ridstövlar, tyglar mm annat "bra ha" när man har häst...
Drömma kan man ju alltid! Grimman blir intressant, märket Horseware, Rambo, 99:- på rea. Ska vara tålig. Vi får väl se.


Fick köra inom apoteket och köpa lite mer Canoderm, har lyckats få irriterande kontakteksem (eller nåt annat jäkla allergieksem!). Smörjer mig oftast inte denna årstiden, men då eksemet var envist kollade jag runt lite på nätet. Smörj, smörj, smörj var råden. Så det ska jag göra.

Har för första gången idag testat Barillas glutenfria pasta, den var helt klart god!
Lite bilder och jämförelse med annat märke kommer i framtiden.

Gymvila idag, har kört 4 dagar på raken. Så idag fanns det inte energi. Dock blev det jobbat rätt bra på hästen i ridhuset, så inte totalvila idag.

Avslutar med en kul bild! Enjoy!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar