söndag 13 april 2014

Morgonstund har guldbett i mund!

Jajamensan... var uppe med tuppen idag och gav hästarna morgonmaten.
Kunde efter det lika gärna rida ut en liten tur på pållan med.
I munnen har hon ett guldpläterat bett, därav rubriken :-).

 Solen tittade fram... senare blev det grått och regn

 -Va?! Ser jag ut som en lama?

 Nöjd...

Igår tog vi en ordentligt vända i ridhuset.
Hade turen att ägaren till ridhuset var där: Paulinda Friberg.
En duktig dressyrryttarinna som rider och tävlar på Grandprix nivå. En fröjd att få se henne rida!
Känner mig verkligen som den amatör jag är när vi är i samma ridhus...
Men jag måste säga att Paulinda är en mycket ödmjuk och blygsam människa som alltid är vänlig och hjälpsam. Skulle vara kul att rida för henne någon gång i framtiden när jag lärt mig mer om grunderna.

Nu tillbaka till photoshop... har ett inlägg om bakning att redigera.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar