söndag 5 april 2015

April, April

Månaden har än så länge startat med en del osäkerhet...
Både vädermässigt och framtidsmässigt..

Picas stallkompis har varit ordentligt sjuk och fått komma hem nu i början av veckan efter att ha varit inlagd på Helsingborgs djursjukhus i en vecka. Vi vet inte än hur framtiden blir. Just nu är han glad att vara hemma igen och aptiten är på bättringsvägen.

 Kolla molnen, det kom ordentliga hagelskurar en kvart senare

 Aj, mattes tumme är inte ätbart gräs!


Har kört igenom kroppen ordentligt på gym, men fått riktigt ont i min ena axel... Får kanske vara lite försiktigare?

Jag har roat mig med att baka lite under påskledigheten, ett nytt bröd och sedan favoriter i repris.
Nu är frysen full med bröd igen. Det som är mjöligt ovanpå är det nya brödet. Enligt receptet är det åt kavringshållet, men jag tyckte det blev för sött. Ska jag baka det igen (troligtvis inte...) kommer jag låta bli att ta någon sirap i det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar